Zobacz.
R
O
M.
Y
C.
Z
E.
K.
Program
Przedszkole w pracy dydaktycznej i edukacyjnej innowacyjnie realizuje podstawowy program nauczania przedszkolnego, określony uchwałą Ministra Edukacji Narodowej. Tworzymy oryginalne scenariusze zajęć z matematyki i sciences.In przedszkola je
st 5-dniowy tydzień pracy od 7.00 do 17.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy.
Godzina:
- 7.00-8.30 dzieci przychodzą do przedszkola, darmowe gry, zajęcia organizacyjne i menedżerowe
- 8.30-8.40 przygotowanie śniadania – czyszczenie i higiena
- 8.40-9.00 śniadanie
- 9.30-10.00 Zajęcia edukacyjno-motoryczne
- 10.00 – 10.10 – przygotowanie do posiłków
- 10.10-10.30 drugie śniadanie
- 10.30-10.50 – zajęcia z programu nauczania – dzieci w wieku 5 i 6 lat, darmowe i zorganizowane gry – inne dzieci
- 10.50-11.45 pobyt na świeżym powietrzu – spacery, wycieczki – obserwacja przyrody, darmowe i zorganizowane gry w ogrodzie, gry sportowe i ćwiczenia, które tworzą postawę dziecka, gry odbywające się z inicjatywy dzieci
- 11.45-12.00 przygotowanie obiadu – procedury higieniczne
- 12.00-12.30 obiad
- 12.30-13.00 czas na odpoczynek i odpoczynek
- 13.00 – 14.40 Działania edukacyjne
- 14.40-14.50 – przygotowanie do herbaty obiadowej
- 14.50-1515 podwieczorek
- 15.15-16.00 Gry i gry na świeżym powietrzu omawiające wydarzenia dnia z dziećmi
- 16:00 – 17:30 pożegnanie dnia w przedszkolu – darmowe gry w pokoju lub na świeżym powietrzu, sprzątanie, separacja dzieci
Godzina
Środowiska
Przedszkole znajduje się w spokojnej okolicy w Łodzi, z dala od głównych arterii miejskich. Naszą zaletą jest dogodna lokalizacja, która jest dobrze skomunikowana z centrum miasta. W przedszkolu znajdują się place zabaw dostosowane do potrzeb naszych zwierząt domowych. Są one wyposażone w wiele urządzeń ogrodowych i zabawek:
- Swing
- Slajdów
- Piaskownicy
- Cottages
- Karuzela
- "kuchnia błotna", która jest najbardziej popularna wśród dzieci
Oferujemy model edukacji, który zapewnia:
- Wiedza zdobyta przez przedszkolaka powstaje w procesie własnej aktywności poznawczej dziecka w oparciu o doświadczenie, które już posiada.
- Wewnętrzna motywacja dziecka jest znacznie silniejszą zachętą do nauki niż czynniki zewnętrzne.
- Wierzymy, że warunkiem wstępnym realizacji naszych uznanych wartości jest jak najszersze poszanowanie osobistej wartości dziecka, która nie zagraża zdrowiu i wolności.
- Każdy z nas, w szczególności dzieci, funkcjonuje w trzech aspektach: ciele, umyśle i emocjach. Harmonijny rozwój każdego z tych aspektów przyczynia się do poczucia spójności i satysfakcji w życiu.
- Dziecko jest równe dorosłemu. Jedyną różnicą między dzieckiem a dorosłym jest to, że dziecko czuje się mniej. Odpowiedzialność za relację z dzieckiem spoczywa na dorosłym.
- Każdy ma kreatywność, a przedszkole tworzy klimat dla rozwoju tego potencjału
MODEL UCZENIA SIĘ
Żywności
Przedszkole współpracuje z organizacją cateringu "Jestem taki dżem", który dostarcza potrawy do naszej instytucji, przygotowane zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywienia. Prof. med. Oleksandra Shchedla w War
szawie Celem naszego przedszkola jest stworzenie środowiska, w którym możemy najlepiej rozwijać nasze pożądane wartości.
Celem
Działania
Dodatkowe zajęcia w ramach czesnego:
- Kodowania
- Roboty
- Szachy
- zajęcia z klockami Lego,
- arytmetyka na soroban,
- Angielski
- Włoski
- warsztaty kulinarne,
- Jogi
- doświadczenie w dziedzinie nauk przyrodniczych,
- Umiejętności społeczne w zakresie uczenia się TUS
- Gimnastyka korekcyjna
Zajęcia okresowe w czesne:
- Teatr
- zajęć w bibliotece,
- rozrywki w hali gier,
- wycieczki studyjne (muzeum, Konarzewo, EC1 itp.)
Dodatkowe zajęcia – płatne:
- przedszkole – zajęcia sportowe z piłką,
- Plastyczność
- Muzyki
- logo.
Filarami naszej instytucji są matematyka i nauki przyrodnicze oraz działalność artystyczna.
- Wiemy, że punktem wyjścia w procesie poznania otaczającej rzeczywistości jest zmysłowe poznanie, doświadczenie ma przewagę nad koncepcjami.
- Główną metodą pracy jest doświadczenie i metoda projektu, która całościowo obejmuje tę kwestię.
- Dzieci pracują w małych grupach,
- Nie oceniamy, ponieważ wyrok prowadzi do konkurencji, a nie współpracy. W związku z tym nie mamy kar ani nagród.
- Edukacja artystyczna jest najbardziej kompletnym sposobem ciągłego budowania i pielęgnowania własnej wyjątkowości i wdrażamy ją zgodnie z następującymi zasadami:
- * sam proces tworzenia jest ważny, a nie jego produkt.
* Dziecko nie powinno martwić się o swoje umiejętności, na przykład, podczas rysowania siebie, musi wybrać, jaki kolor lub kształt będą używać, powinna wiedzieć, że to, co robią ma sens i że nie są oceniane za to,
* dziecko powinno być w stanie tworzyć spontanicznie, musi być przekonany, że zmienność jego pomysłów jest akceptowana,
* Dziecko musi mieć pewność, że wie najwięcej o tym, co tworzy, że nikt nie zna jego myśli.
Edukacji
Kadry
Pracownicy Promyczka składają się z osób, które oprócz kwalifikacji pedagogicznych, relacje z dziećmi opierają się na otwartości i zaufaniu. Dzięki temu dorośli możemy systematycznie analizować naszą pracę. Dzięki temu rozwijamy nasze indywidualne umiejętności. Oczywistą konsekwencją tego jest rozwój całego obiektu.
Szanujemy niezależność dziecka, co wyklucza korzystanie z jakiejkolwiek koncepcji edukacji, co oznacza dla nas, że nie wychowujemy dzieci według żadnego wybranego ideału. Zdaniem Carla Rogersa autentyczność osób pracujących z dziećmi jest podstawowym wymogiem dla personelu naszej instytucji. Nauczyciele i nauczyciele pracują nad własnym rozwojem, tak aby ich relacje z dziećmi opierały się na otwartości, intymności i zaufaniu.