O nas

Zobacz.

R

O

M.

Y

C.

Z

E.

K.

Program

Przedszkole w pracy dydaktycznej i edukacyjnej innowacyjnie realizuje podstawowy program nauczania przedszkolnego, określony uchwałą Ministra Edukacji Narodowej. Tworzymy oryginalne scenariusze zajęć z matematyki i sciences.In przedszkola je

st 5-dniowy tydzień pracy od 7.00 do 17.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy.

Godzina:

  • 7.00-8.30 dzieci przychodzą do przedszkola, darmowe gry, zajęcia organizacyjne i menedżerowe
  • 8.30-8.40 przygotowanie śniadania – czyszczenie i higiena
  • 8.40-9.00 śniadanie
  • 9.30-10.00 Zajęcia edukacyjno-motoryczne
  • 10.00 – 10.10 – przygotowanie do posiłków
  • 10.10-10.30 drugie śniadanie
  • 10.30-10.50 – zajęcia z programu nauczania – dzieci w wieku 5 i 6 lat, darmowe i zorganizowane gry – inne dzieci
  • 10.50-11.45 pobyt na świeżym powietrzu – spacery, wycieczki – obserwacja przyrody, darmowe i zorganizowane gry w ogrodzie, gry sportowe i ćwiczenia, które tworzą postawę dziecka, gry odbywające się z inicjatywy dzieci
  • 11.45-12.00 przygotowanie obiadu – procedury higieniczne
  • 12.00-12.30 obiad
  • 12.30-13.00 czas na odpoczynek i odpoczynek
  • 13.00 – 14.40 Działania edukacyjne
  • 14.40-14.50 – przygotowanie do herbaty obiadowej
  • 14.50-1515 podwieczorek
  • 15.15-16.00 Gry i gry na świeżym powietrzu omawiające wydarzenia dnia z dziećmi
  • 16:00 – 17:30 pożegnanie dnia w przedszkolu – darmowe gry w pokoju lub na świeżym powietrzu, sprzątanie, separacja dzieci

Godzina

Środowiska

Przedszkole znajduje się w spokojnej okolicy w Łodzi, z dala od głównych arterii miejskich. Naszą zaletą jest dogodna lokalizacja, która jest dobrze skomunikowana z centrum miasta. W przedszkolu znajdują się place zabaw dostosowane do potrzeb naszych zwierząt domowych. Są one wyposażone w wiele urządzeń ogrodowych i zabawek:

  • Swing
  • Slajdów
  • Piaskownicy
  • Cottages
  • Karuzela
  • "kuchnia błotna", która jest najbardziej popularna wśród dzieci

Oferujemy model edukacji, który zapewnia:

  1. Wiedza zdobyta przez przedszkolaka powstaje w procesie własnej aktywności poznawczej dziecka w oparciu o doświadczenie, które już posiada.
  2. Wewnętrzna motywacja dziecka jest znacznie silniejszą zachętą do nauki niż czynniki zewnętrzne.
  3. Wierzymy, że warunkiem wstępnym realizacji naszych uznanych wartości jest jak najszersze poszanowanie osobistej wartości dziecka, która nie zagraża zdrowiu i wolności.
  4. Każdy z nas, w szczególności dzieci, funkcjonuje w trzech aspektach: ciele, umyśle i emocjach. Harmonijny rozwój każdego z tych aspektów przyczynia się do poczucia spójności i satysfakcji w życiu.
  5. Dziecko jest równe dorosłemu. Jedyną różnicą między dzieckiem a dorosłym jest to, że dziecko czuje się mniej. Odpowiedzialność za relację z dzieckiem spoczywa na dorosłym.
  6. Każdy ma kreatywność, a przedszkole tworzy klimat dla rozwoju tego potencjału

MODEL UCZENIA SIĘ

Żywności

Przedszkole współpracuje z organizacją cateringu "Jestem taki dżem", który dostarcza potrawy do naszej instytucji, przygotowane zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywienia. Prof. med. Oleksandra Shchedla w War

szawie Celem naszego przedszkola jest stworzenie środowiska, w którym możemy najlepiej rozwijać nasze pożądane wartości.

Celem

Działania

Dodatkowe zajęcia w ramach czesnego:

  1. Kodowania
  2. Roboty
  3. Szachy
  4. zajęcia z klockami Lego,
  5. arytmetyka na soroban,
  6. Angielski
  7. Włoski
  8. warsztaty kulinarne,
  9. Jogi
  10. doświadczenie w dziedzinie nauk przyrodniczych,
  11. Umiejętności społeczne w zakresie uczenia się TUS
  12. Gimnastyka korekcyjna

Zajęcia okresowe w czesne:

  1. Teatr
  2. zajęć w bibliotece,
  3. rozrywki w hali gier,
  4. wycieczki studyjne (muzeum, Konarzewo, EC1 itp.)

Dodatkowe zajęcia – płatne:

  1. przedszkole – zajęcia sportowe z piłką,
  2. Plastyczność
  3. Muzyki
  4. logo.

Filarami naszej instytucji są matematyka i nauki przyrodnicze oraz działalność artystyczna.

  1. Wiemy, że punktem wyjścia w procesie poznania otaczającej rzeczywistości jest zmysłowe poznanie, doświadczenie ma przewagę nad koncepcjami.
  2. Główną metodą pracy jest doświadczenie i metoda projektu, która całościowo obejmuje tę kwestię.
  3. Dzieci pracują w małych grupach,
  4. Nie oceniamy, ponieważ wyrok prowadzi do konkurencji, a nie współpracy. W związku z tym nie mamy kar ani nagród.
  5. Edukacja artystyczna jest najbardziej kompletnym sposobem ciągłego budowania i pielęgnowania własnej wyjątkowości i wdrażamy ją zgodnie z następującymi zasadami:
  6. * sam proces tworzenia jest ważny, a nie jego produkt.
    * Dziecko nie powinno martwić się o swoje umiejętności, na przykład, podczas rysowania siebie, musi wybrać, jaki kolor lub kształt będą używać, powinna wiedzieć, że to, co robią ma sens i że nie są oceniane za to,
    * dziecko powinno być w stanie tworzyć spontanicznie, musi być przekonany, że zmienność jego pomysłów jest akceptowana,
    * Dziecko musi mieć pewność, że wie najwięcej o tym, co tworzy, że nikt nie zna jego myśli.

Edukacji

Kadry

Pracownicy Promyczka składają się z osób, które oprócz kwalifikacji pedagogicznych, relacje z dziećmi opierają się na otwartości i zaufaniu. Dzięki temu dorośli możemy systematycznie analizować naszą pracę. Dzięki temu rozwijamy nasze indywidualne umiejętności. Oczywistą konsekwencją tego jest rozwój całego obiektu.

Szanujemy niezależność dziecka, co wyklucza korzystanie z jakiejkolwiek koncepcji edukacji, co oznacza dla nas, że nie wychowujemy dzieci według żadnego wybranego ideału. Zdaniem Carla Rogersa autentyczność osób pracujących z dziećmi jest podstawowym wymogiem dla personelu naszej instytucji. Nauczyciele i nauczyciele pracują nad własnym rozwojem, tak aby ich relacje z dziećmi opierały się na otwartości, intymności i zaufaniu.